Klantcontact

Klantbeleving begint met excellent klantcontact

Klantcontact is elk direct contact tussen een leverancier en een klant. Dat kan een contactmoment zijn tussen verkoper en klant, maar ook tussen servicemonteur en klant, of helpdeskmedewerker en klant. Dat contact kan op verschillende manieren plaatsvinden: in levende lijve, per telefoon, via e-mail, met Skype etc.. Wie er ook met de klant communiceert en welk communicatiekanaal er ook wordt gebruikt, de kwaliteit van dat contactmoment is voor een belangrijk deel bepalend voor de wijze waarop de klant de dienstverlening beleeft. Direct klantcontact is een van de weinige momenten waarop er direct en vaak een-op-een contact is met een klant. Dat zijn de momenten waarop je de beleving van die klant bij jouw bedrijf kunt maken of breken. Daarom start klantbeleving met excellent klantcontact.

OMEO Groep is gespecialiseerd in het uitvoeren van kwalitatief hoogstaande trainingen en coachingstrajecten voor medewerkers met klantcontact. Van medewerkers commerciële binnendienst tot baliemedewerkers en servicemonteurs. Wij helpen ze naar effectiever functioneren, plezieriger werken en tevreden klanten.

Wil je eens vrijblijvend met specialisten van gedachten wisselen over het klantcontact van jouw organisatie? Neem dan contact met ons op.

OMEO Groep verbetert het niveau van klantcontact van medewerkers in de hele organisatie. Dat doen we door:
– bewust worden
– inzicht vergroten
– vaardigheden ontwikkelen
– succesvol toepassen

en door middel van:
– training
– coaching
– assessments
– consultancy
– workshops
– e-learning